45 uitlezen omgeving Bergen op Zoom / advies

414 416 418 420 45
Plaats reactie
MikeM97
MG-R Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: di apr 28, 2020 8:28 pm
Woonplaats: Bergen op Zoom

45 uitlezen omgeving Bergen op Zoom / advies

Bericht door MikeM97 »

Hoihoi,

Had het eerder al over een uitlees apparaat maar ik heb hem niet kunnen vinden.
Is er iemand in de omgeving bergen op zoom die mogelijk morgen of maandag middag tijd heeft om mijn rover uit te lezen?

Bij stationair draaien verloor hij z'n wil om te blijven draaien na nog een stukje te hebben gereden richting m'n ouders om daar de IACV te gaan controleren en mogelijk vervangen stopte hij er helemaal mee.

Mogelijk dus dat die geen benzine toevoer meer kreeg dat bekeken maar dat was dus niet het geval. Echter is de rechterkant al eens eerder doorgedraaid en krijg ik nu de benzine toevoer onder de injectie niet meer goed vast waardoor deze benzine spuit op slot stand 2 en starten.
Vermoedelijk is bekabeling nat geworden gezien er "losse" draden naar een blokje direct onder de benzine slang loopt.
Mogelijk dat deze slecht contact maakt of kortsluiting veroorzaakt heeft gezien dat nu dus ook motor management lampje brand :wall: :wall:
Ik heb echt geen geluk met m'n auto's :/

Maar het houd ons weer bezig :)

Iemand dus tijd of enig idee?

Groetjes,
Mike
Gebruikersavatar
MARTIN
MG-R Core
Berichten: 9046
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 4:27 pm
Woonplaats: in de loods

Re: 45 uitlezen omgeving Bergen op Zoom / advies

Bericht door MARTIN »

je kan zaterdag langskomen in de wouwse plantage
daar kan hij uitgelezen worden
Afbeelding
MikeM97
MG-R Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: di apr 28, 2020 8:28 pm
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: 45 uitlezen omgeving Bergen op Zoom / advies

Bericht door MikeM97 »

MARTIN schreef: ma aug 17, 2020 10:51 pm je kan zaterdag langskomen in de wouwse plantage
daar kan hij uitgelezen worden
Hi Martin, thanks voor het aanbod maar uhm hij rijd niet meer op dit moment.
Het schroefje van de benzine toevoer zat dus met iets vaags vast omdat deze dus al dol was gedraaid.
Heb een "nieuwe" inlaat spruitstuk gehaald, van de sloop dus :D, alleen ja, uhm, ik weet niet meer waar ik het zakje met schroefjes en boutjes heb gelegd :wall: Ik dacht zeker te weten in mijn auto, nou niet dus. :fiew:

Ik heb trouwens nog iets gevonden wat best wel gaaf is trouwens: https://pscan.uk/
De software is gratis en word onderhouden alleen heb je dus wel zo'n kabel converter ding nodig naar een pc/laptop die is bij hun wel prijzig maar gezien dat de software gratis onderhouden word.... zelf (nog) geen ervaring ermee.

Dit topic zou van mij een slotje mogen want ik zal dus verder gaan in het topic: viewtopic.php?f=2&t=26709
Plaats reactie