hey,
Koppakkingen zijn enkel een issue op de viercilinderbenzines. De tweeliters (diesel en V6) hebben daar nooit last van.
Maar gezien de kmstand die jij zoekt is die waarschijnlijk al vervangen door een upgrade exemplaar.
Riemen zou ik persoonlijk vervangen op 100dkm voor de viercilinders (liever zelfs 80dkm). V6 zou normaal 150d moeten maar vroeger is ook op zeker spelen gezien de leeftijd.
Van de automaten weet ik niet veel,de 5 bak automaat in de V6 is wel vrij probleemloos,de zestraps CVT op de andere is meer een zorgenkindje denk ik (Duitse makelij hé)
Voor de rest is de 45 een vrij betrouwbare auto vind ik
Koppakking, automaat, remleidingen, en wat nog meer?
- Roverforever
- MG-R Freak
- Berichten: 774
- Lid geworden op: di sep 14, 2004 7:55 pm
- Woonplaats: heist op den berg/wi
ik rij al sinds 1999 400/45/ZS en nooit echt grote problemen gehad.
De koppakking is een issue,en kan door een beunhaas er tussengekit/gekwakt zijn om hem te verkopen.
Problemen komen dan later pas aan het licht.
Let op roest bij de voorspatborden en bij het achterwiel / dorpel .
Staat vermeld in topic 400/45.
Koop bij een net bedrijf en ga niet voor de allergoedkoopste.
Onderhouds historie is erg fijn .
En als voor een goedkope gaat(gewoon omdat je er voor valt) reken er dan 1000 € bij om achterstallig onderhoud weg te werken .
De koppakking is een issue,en kan door een beunhaas er tussengekit/gekwakt zijn om hem te verkopen.
Problemen komen dan later pas aan het licht.
Let op roest bij de voorspatborden en bij het achterwiel / dorpel .
Staat vermeld in topic 400/45.
Koop bij een net bedrijf en ga niet voor de allergoedkoopste.
Onderhouds historie is erg fijn .
En als voor een goedkope gaat(gewoon omdat je er voor valt) reken er dan 1000 € bij om achterstallig onderhoud weg te werken .