Naast de Cabrio nu nog een Rover ''in tha house''

414 416 418 420 45
Plaats reactie
PeterCabrio

Naast de Cabrio nu nog een Rover ''in tha house''

Bericht door PeterCabrio »

Hallo,

Ondanks mijn Jaguar-hobby zeer leuk is stond 2012 wel bij ons in het teken van de Rover. Dit dan in positieve zin dan. Begin dit jaar een aanschaf van een zwarte 216 cabrio, vervolgens een 216 cabrio. Dit omdat een goede vriendin helemaal weg was van de zwarte ging mijn vriendin in de groen rijden. Afgelopen zaterdag kwam autoweek langs en onder supervisie van Edo Brunner is hier een leuke compilatie van gemaakt. Hierover binnenkort meer!

En gisteren was ik aan het surfen over de verschillende sites zoals marktplaats, speurders. En zo kwam ik een Tourer tegen voor Voorheen stond deze voor te koop dus ik heb scherp bod eergelegd en ik kreeg geluk met De auto die weg moest ivm financiele problemen en een relatie die was kapot gegaan. De Tourer heeft net een nieuwe koppakking en een grote beurt gehad en is hiermee weer helemaal up to date. Dus de cabrio gaat naast de Jaguar in onze garage om aan een winterslaap te beginnen. Want laten we eerlijk zijn een Cabrio op winterbanden is ook niet echt de bedoeling he.

Dus als je tzt een mooie struikRover in omgeving Assen / Groningen ziet op zwarte velgen met winterbanden dan kan het niet missen dat deze van ons is.

Foto's volgen nog.

Mvg Peter
Laatst gewijzigd door PeterCabrio op ma mar 18, 2013 5:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
JD
MG-R Core
Berichten: 5082
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland

Bericht door JD »

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :)

enneu, de foto's ??? :roll:

die komen nog ? 8)
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
PeterCabrio

Bericht door PeterCabrio »

Ja die komen er zeker. Afgelopen zondag opgehaald gisteravond de wintervelgen onder gezet. De bedoeling is aanstaande zaterdag ff helemaal aanpakken en dan maak ik ene paar kiekjes. Ff samen met de Cabrio staat wel leuk, blijft grappig ook dat die kleur identiek is :)

Gr Peter
PeterCabrio

Bericht door PeterCabrio »

Kan ik ook bestanden/foto's uploaden? Ik heb een paar leuke gemaakt, maar kan niet gewaar worden hoe ik ze hier kan uploaden.

Gr Peter
PeterCabrio

Bericht door PeterCabrio »

Voila, via een mega-omweg is het me gelukt de foto's op plek te krijgen Maar bij deze, afgelopen zaterdag is de auto helemaal gereinigd. Het leek wel alsof deze van een sigarettengigant is geweest. Maar is door m'n vriendin en haar dochter schoongemaakt. Onder toeziend oog van onze hond.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
p@p@zs
MG-R Core
Berichten: 7163
Lid geworden op: vr jun 26, 2009 5:28 am
Woonplaats: Barneveld

Bericht door p@p@zs »

Mooie hond :mrgreen:
Leuke foto's, maar is zon groot logo op het scherm standaard :?:
Heb je de cabrio de hele winter buiten of gaat ie onder een afdak of een hoes?
JD
MG-R Core
Berichten: 5082
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland

Bericht door JD »

mooi wagenpark hoor 8)
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
PeterCabrio

Bericht door PeterCabrio »

Thx Guys,

Tja wat deze Rover betreft zijn een paar opmerkelijke dingen;

- Logo's op de spatborden, zien er origineel uit maar komen het tegenovergestelde over

- kenteken van '98 maar is van '95. Auto is geleverd in Italie en na 3 jaar naar NL gekomen.

- Er lijken originele mistlampen in de voorbumper te zitten maar deze blijken dat dus niet. Er zit afgeknipte bedrading achter de lampen maar het lijkt alsof ze nooit zijn gebruikt

- De stalen velgen zijn van mijn hand want had reeds een setje met winterbanden erom.

Wat betreft de cabrio die staat inmiddels naast de Jaguar geschorst en wel van z'n winterslaap te genieten. Af en toe aan een stroomdruppelinfuus en geen kleed erover. Mijn mening is dat ik vind dat een kap toch moet ademen.

Gr Peter
p@p@zs
MG-R Core
Berichten: 7163
Lid geworden op: vr jun 26, 2009 5:28 am
Woonplaats: Barneveld

Bericht door p@p@zs »

Daar maak ik uit op dat de cabrio binnen staat dus?
PeterCabrio

Bericht door PeterCabrio »

haha, yep :)
Gebruikersavatar
tomcat.t16
MG-R Core
Berichten: 2443
Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
Woonplaats: Omgeving Helmond

Bericht door tomcat.t16 »

Logo's zijn origineel maar horen van origine niet op het scherm thuis. Mistlampen ogen wel origineel.
Afbeelding˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
PeterCabrio

Bericht door PeterCabrio »

Hai, ik heb de mistlampen er al uit gehaald. Het is leuk gedaan maar het lijkt mij verre van origineel. De gaten zijn pasklaar gezaagt en voorzien van de lampjes. De logo's kan ik niet geheel plaatsen.

Kanttekening deze Tourer is nieuw geleverd in Italie vervolgens na 3 jaar naar NL gekomen. Misschien dat de leveringcondities daar iets anders zijn dan in NL.

Gr PEter
Gebruikersavatar
MARTIN
MG-R Core
Berichten: 9046
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 4:27 pm
Woonplaats: in de loods

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: de mistlampen zijn wel degelijk orgineel en redelijk zeldzaam op een wedge .
Afbeelding
PeterCabrio

Bericht door PeterCabrio »

Als ze origineel zijn dan zijn de lampen op een zeer amateuristische wijze gemonteerd. Verder kijkend zit er geen schakelaar in de auto om deze lampen te bedienen. Daarom was het logisch om de lampen met afgeknipte bedrading aan te treffen.

Gr Peter
jmdr

Bericht door jmdr »

de logo's horen niet op de spatschermen thuis, dat weet ik wel. het lijken frontlogo's die van auto's zijn afgekomen, uit circa 92', voordat er zo'n mooie grille was. voorgangers van van mijn type, bijvoorbeeld.
vind het ook een mooi wagenpark! 8)
p@p@zs
MG-R Core
Berichten: 7163
Lid geworden op: vr jun 26, 2009 5:28 am
Woonplaats: Barneveld

Bericht door p@p@zs »

Ik vind de grill loze neus mooier, ik denk dat de coupe dat eerder ook had, dr mist namelijk 1 en ander onder aan de motorkap..
Plaats reactie