Alarm interieur beveiliging

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Ian416

Alarm interieur beveiliging

Bericht door Ian416 »

Hallo Mensen,

Ik heb zojuist gekeken op ebay, en daar vond ik een interieur alarm sensor. Deze is kapot bij mij. Komt dit vaker voor? Ik heb alle andere sensors gecontroleerd, en die doen het allemaal wel..
Gebruikersavatar
tomcat.t16
MG-R Core
Berichten: 2443
Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
Woonplaats: Omgeving Helmond

Bericht door tomcat.t16 »

Alles kan kapot he... ik heb ook nog het een en ander aan sensoren liggen mocht je interesse hebben.
Afbeelding˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Ian416

Bericht door Ian416 »

Heb een nieuwe sensor gemonteerd deze werkt ook want die heb ik getest met het alarm self test modus.

Wat ik nu niet snap is dat het alarm NOG STEEDS afblijft gaan, automatisch? Ook gaan de alarm lichten niet knipperen wanneer ik hem op het alarm zet.

Kan je het alarm ook resetten doormiddel van de accu pool los te halen bijv.?
Gebruikersavatar
Rover620tdi
MG-R Addict
Berichten: 232
Lid geworden op: ma mar 23, 2009 11:41 am
Woonplaats: Apeldoorn
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Rover620tdi »

Vaak ligt het ook aan je contactslot op de stuur.
Als die blijft hangen krijg je je alarm niet aan dus ook je knippers gaan niet af. Wel gaan je deuren op slot maar de alarm gaat niet actief.
Mocht je met je afstandsbedining je alarm niet kunnen aanzetten zou je interieur beveiliging ook niet op actief gaan. ;)
Rover 45 2.0 V6 2000
BMW 327i e21 '81 (showcar)

http://www.cardomain.com/ride/3213361/1 ... -3-series/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Ian416

Bericht door Ian416 »

Contact slot is volgens mij niks mis mee. Hoe kan ik dit controleren dan? Want het contactslot werkt gewoon goed.

Oja, met de afstandbediening kan ik wel de auto op het slot, en van het slot zetten. En dan wordt ook het alarm ingeschakeld. Alleen als ik de auto bijv. open doe met de afstandsbediening, en ik wil hem dan weer op slot doen, dan geven de knipperlichten geen signaal af. Wel gaat dan de interieur lamp langzaam uit, zoals het hoort. Echt vaag:S
Ian416

Bericht door Ian416 »

Ik denk dat ik het opgelost heb. Zondag sprong de bestuurdersdeur spontaan opslot. De auto ging niet meer dicht, aangezien die niet in het slot kon vallen. Eenmaal thuis gekomen, het zaakje maar eens losgetrokken. Slot gelukkig weer open gekregen, en gelijk alles schoongemaakt. Toen zag ik dat er een soort schakelaar aan de binnekant van de deur zit, bij het sleutelgat.

Even schoongemaakt, en nu doet die het weer. Wanneer ik de auto opslot doe, gaan ook de alarm lichten direct knipperen:D En de interieur beveligiing doet het ook weer. Als ik hem op slot doe, en een apar minuten wacht, en dan bijv. via het raam dat open staat aan de gordel zit gaat ie ook af:D
Gebruikersavatar
Rover620tdi
MG-R Addict
Berichten: 232
Lid geworden op: ma mar 23, 2009 11:41 am
Woonplaats: Apeldoorn
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Rover620tdi »

hmm ok... Fijn dat ie het weer doet dan..

Je had hem toch ook eerder die hele zaak opengehaald?? dat je dat toen niet gezien heb.
Rover 45 2.0 V6 2000
BMW 327i e21 '81 (showcar)

http://www.cardomain.com/ride/3213361/1 ... -3-series/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Ian416

Bericht door Ian416 »

Ja, een tijdje terug met het raam mechanisme. Maar toen deed het alarm het nog goed. Was sinds april dat ie raar deed. En nu heb ik er een nieuwe ultrasonische sensor in geplaatst, en die schakelaar dus schoongemaakt, en werkt ie tot heden weer goed, gelukkig! Val van de ene storing zon beetje in de andere..
Plaats reactie