Buitenspiegels

414 416 418 420 45
Plaats reactie
416sí señor

Buitenspiegels

Bericht door 416sí señor »

Een of ander randfiguur uit deze samenleving heeft afgelopen weekeind mijn rechter spiegel er af gereden, nou ja er af, de spiegel ligt er af en de kap zit er nog op.

Aangezien het een verwarmde en elec. spiegel is zitten er fragiele oranje (lees: groen/oranje/rood/geel/beige, ik zou het niet kunnen zeggen) pinnetjes in die de zaak moeten laten bewegen.
Een zo'n pinnetje is dus afgebroken en nu wil ik het elec. gedeelte in de spiegel uit elkaar schroeven om te zien of er iets gedoe-het-zelft kan worden.
Punt is dus dat ik mijn spiegel er niet af krijg, ik heb wel een wazig plastic sleuteltje (officieel Rover) van de keer dat mijn andere spiegel eraf lag maar ik weet niet hoe ik dat moet gebruiken.

Als iemand mij kan vertellen hoe ik die spiegel eraf kan halen zou ik dit zeer op prijs stellen.

Dank,
Gr. Tomas
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Plastic kap aan de binnenkant van de deur verwijderen en de 4 schroeven losdraaien ;).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

.. 3 schroeven :wink:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Dennis

Bericht door Dennis »

Er rijden te veel eikels rond op de weg :evil:
CRualA

Bericht door CRualA »

aah,bij jullie dus ook :evil:
Dennis

Bericht door Dennis »

Als ze alle eikels van de weg af zouden pakken, dan zouden er geen files meer zijn :)
Sjaak D

Bericht door Sjaak D »

Maar als er te weinig Eikels zijn, valt er niks meer om als rover owner tegen te lachen, te showen enz...want; Eikels rijden geen rover ! :wink:
CRualA

Bericht door CRualA »

Sjaak D schreef:Maar als er te weinig Eikels zijn, valt er niks meer om als rover owner tegen te lachen, te showen enz...want; Eikels rijden geen rover ! :wink:
he's got a point there :wink:
Plaats reactie