Nieuwe velgen

214 216 218 220 25
lex

Nieuwe velgen

Bericht door lex »

Kreeg vandaag een telefoontje, ze komen er aan, maandag komt de container aan bij Team dynamics Nederland en dinsdag( als het de goeie zijn en niet weer 5 gaats opgeboord "wat een kut smoes") worden de velgen bij Budget Tyre voorzien 205/40/17 Potenza rubber en kan ik ze ophalen.
Hopen dat alles goed gaat, kan niet meer wachten en die winterbanden moeten er echt onderuit.
Mista T
MG-R Core
Berichten: 2526
Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
Woonplaats: Nieuwegein
Locatie: NIEUWEGEIN

Bericht door Mista T »

Nu nog winterbanden!!!???

Kan je 3 maanden rondrijden met die velgen, moet je je winter banden er weer onder schroeven :?: :wink:

Maar om maar FF iemand te Quoten:

FOTO's !!!!!!
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
lex

Bericht door lex »

Die foto's komen zeker ja, die winterbanden hadden er inderdaad al onderuit moeten zijn maar ik had voor de winter mijn originele banden echt opgegumt. Ik had toen nog het idee dat het niet zo lang zou duren een setje velgen.eerst met O.Z. die in toen( april ) over 10 weken pas aan de superleggerra ging beginnen, dus dan maar kijken naar andere velgen Team Dynamics dus ,maar stuurde dus 3 weken geleden velgen met 5 gaten zei de importeur. Het is dus niet mijn schuld !! ik heb gewoon wat pech gehad.
lex

Bericht door lex »

Slecht nieuws Team Dynamics Engeland heeft ze weer niet afgeleverd.
Daar word Lex niet vrolijk van. De smoes van deze week is dat ze wachten tot dat ze meer orders hebben, want dan maken ze gelijk een serie, klinkt aardig maar had dat dan gewoon 6 weken geleden gezegd.
Bij Budget Tyres zijn ze ook teleur gesteld, ze hebben een setje toyo banden klaar liggen die mag ik zo lang gratis gebruiken zaterdag gaan ze erop, Goeie service toch ?
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Kl*te joh, dat je nog langer moet wachten :cry:.
Inderdaad wel goede service dat je zolang banden mag lenen. Toyo's zijn ook geen verkeerde banden, kan je die mooi oproken in de tussentijd :twisted:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
lex

Bericht door lex »

GUMMEN!!!!!!!
Gebruikersavatar
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618
Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

weet je waarvoor ze wachten dan krijgen ze meer korting op hun bestelling en die berekenen ze niet aan jou door kortom ze verdienen dan er veel meer op
doen ze bij ons ook als we wat van sebring nodig hebben
hoe meer je bsteld hoe hoger de korting
lex

Bericht door lex »

Nou de Toyo proxus zitten er onder 195/50/15 het is een wereld van verschil, wat een grip hebben die dingen en dan te bedenken dat de potenza's nog meer grip hebben joepie, Ik heb ook eindelijk de nieuwe remmen uitgeprobeerd het is net alsof ik een anker in de straat gooi mijn srs lampje ging zelfs branden best eng, rem ik straks hard komt de airbag er uit.!!!
lex

Bericht door lex »

Net maar ff in steenkolen engels een mailtje naar Team dynamics gestuurd waar blijven die velgen nou !!!!!!!!
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Hya Lex,

Is toch wel een beetje schofterig van TeamDynamics :|
Dat je ff moet wachten .. okay, kan gebeuren ... maar zo idioot lang en dan met die ka uu tee smoesjes ..
Da's matig.

Succes,
Dennis :dry:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Oh bytheway ... heb je die gast in Strijen al eens gebeld?
Die gasten ..Reedijk.. hebben nieuwe velgen zo uit 't magazijn.
(moet natuurlijk wel jou type velg er tussen zitten voor dezelfde prijs)
Maar je zou 't eens kunnen proberen.

Cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
lex

Bericht door lex »

lex schreef:Net maar ff in steenkolen engels een mailtje naar Team dynamics gestuurd waar blijven die velgen nou !!!!!!!!
Gisteren kreeg ik eindelijk antwoord uit engeland terug ze hebben er niet lang over gedaan GVD 2 maanden!!!!!!!!!!!!!
Team Dynamics bekende dat ze problemen hadden met de Ned importeur (sinds vorige week ook geen importeur meer ) of ik dan kontakt op wilde nemen met de importeur uit Belgie die wilde me vast wel helpen.
Heb ik Team Dynamics in een mailtje maar ff niet zo netjes meer maar vertelt dat ik al 2 keer kontakt had gehad met Belgie en 1 keer met de Franse importeur maar die konden mij ook niet helpen. Team Dynamics eist dat ze gelijk 12 sets velgen afnemen maar daar trapt geen importeur in.
Ik heb ook ff een link bij gedaan van de Toora T690 competition die ik besteld heb.
Ik heb behoorlijk wat geduld gehad maar ik ben klaar met Team Dynamics.
lex

Bericht door lex »

Afbeelding

Als het gaat lukken dan worden deze het
lex

Bericht door lex »

he fuck geen plaatje ?? leg is uit wat doe ik fout
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Het adres moet tussen staan, dus zoiets: Afbeelding
Bij jou stond [/img] op de verkeerde plek.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
lex

Bericht door lex »

Striker je bent geweldig
Plaats reactie