een klein tikkie gekregen

214 216 218 220 25
Gebruikersavatar
peter3
MG-R Freak
Berichten: 970
Lid geworden op: di aug 19, 2003 6:36 pm
Woonplaats: Deventer
Locatie: stedendriehoek
Contacteer:

Bericht door peter3 »

Shit man,
En dat noem je een "klein tikkie gekregen", na het zien an die velg en de achterkant is dat meer dan een tikkie geweest.
Gelukkig zijn jullie er nagenoeg ongedeerd van af gekomen.
Veel sterkte.
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
Gebruikersavatar
RoverSterling
MG-R Addict
Berichten: 219
Lid geworden op: za nov 22, 2003 5:43 pm
Woonplaats: Arnhem

Bericht door RoverSterling »

Tja, maar goed dat jullie niks hebben. In 1999 heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt met mijn Rover 216 SI. van achter aan gereden met 100 km , maar ik reed maar 20 km!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En ook ik ben erg gelukkig met mijn vriendin toen goed vanaf gekomen

Sterkte met de afhandeling

Berry
Afbeelding
216 driver

Bericht door 216 driver »

Zow :shock: dat van die velg schrok ik ook wel ff van, gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen.

Hoe ben je verzekerd dan ? krijg je helemaal niks terug dan ?

Beetje lullig om het hier en nu te vragen, maar was op zoek naar een 52mm gasklep :roll:

Sterkte !!
lex

Bericht door lex »

Nou Berry dat moet wel een flinke klap zijn geweest.
BTW morgen komt de expert dan weten we meer voor de gasklep zijn er meer kapers op de kust ,als de onderdelen los verkocht worden de hoogste bieder krijgt het.
Ik hou jullie op de hoogte als het gunstig uitpakt hoop ik dat er weer een rover komt maar het is afhankelijk van het bedrag wat ik terug krijg.
Als iemand ideeen heeft hoor ik het graag altijd binnen gestaan , van een oud vrouwtje geweest , onderhoudsboekjes, weinig kilometer en tonnen PK's zuinig met benzine, APK , en het belangrijkste GOEDKOOP !!!!
want 1 juni krijgen we de sleutel van ons huis.
avdwerf

Bericht door avdwerf »

je hebt een pm
Gebruikersavatar
Frekkel
MG-R Freak
Berichten: 1424
Lid geworden op: vr mei 21, 2004 3:48 pm
Woonplaats: Waarschoot

Bericht door Frekkel »

een paar tips voor de expertise:
-toon bij een nieuwe wagen nooit de factuur.
bij een tweedehandse enkel als je meer betaalt hebt dan dat de wagen toen nog waard was.
-vraag aan welk percentage hij afgeschreven heeft, en vergelijk zijn prijs eens op het internet als je een vi in dezelfde staat vindt voor zo'n prijs
-zet dus zeker niet zomaar je handtekening onder het eerste het beste voorstel. de verzekeringen zijn de maffia, ze proberen je steeds te bestelen.
-indien je niet tot een akkoord komt aarzel dan niet om je rechtsbijstand aan te spreken voor een 2de expert die je zelf vrij kiest. (hij zal je meer uitleg geven en desnoods de expert van de verzekering zijn bod aanvechten.

hopelijk gaat alles vlot
MG ZR S1800
Gebruikersavatar
Silly CVT
MG-R Freak
Berichten: 2551
Lid geworden op: ma nov 25, 2002 10:35 am
Woonplaats:
Locatie: Spaarndam!!!
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Succes ermee joh. ;)
Wat een bende en wat is die velg onwijs stuk zeg... Damn!! :shock:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
theedge

Bericht door theedge »

Jemig wat een klap! Ik hoop dat de afhandeling een beetje vlot gaat. Maar als je iets meer weet over hoe je de auto gaat verkopen, heb ik desnoods ook wel intresse in een paar onderdelen, te denken aan schijven+remklauwen en veerpootbrug. Stuur me maar een pb als je t spul kwijt wil en voor welke prijs.
tm

Bericht door tm »

Holy Shit man! Wat een klap.
Gelukking hebben jullie zelf niks, sterkte verder.

Misschien een beetje lullig, maar mocht je de auto in onderdelen die nog goed zijn gaan verkopen hou ik me ook aanbevolen.
Ik ben namelijk wel geinteresseerd in de einddemper als die nog in goede staat is.

Succes met de afhandeling en hoor of zie het wel als het zover is.

Gr Tom
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

als we op die toer gaan: dashboard incl middenconsole :D
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Double_V

Bericht door Double_V »

Sh*t man, :shock:
da's een beste klapper geweest.... :shock:
Kl*te van je auto, maar je kan echt blij zijn dat jij en je meisje nog rond lopen...
Succes met de verdere afhandeling
Gebruikersavatar
MARTIN
MG-R Core
Berichten: 9049
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 4:27 pm
Woonplaats: in de loods

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: das nie niks zeg .
gelukkig hebben jullie het er goed vanaf gebracht.
sucses met de afhandeling en knoop het advies van frekkel goed in de oren. 8)
Afbeelding
lex

Bericht door lex »

Vandaag de laatste spulletjes uit de auto gehaald de installatie, pookknop, veerpootbrug, luchtfilter, gasklep, witte pinkers het was een emotioneel moment. ik heb nog steeds niks van de verzekering gehoord, duurt langggggggg, ik gooi nog niets in de verkoop wie weet koop ik wel weer een 200 maar dat ligt aan het bedrag wat ik terug krijg.Misschien hou ik het wrak wel.
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

lex schreef:ik gooi nog niets in de verkoop wie weet koop ik wel weer een 200 maar dat ligt aan het bedrag wat ik terug krijg.Misschien hou ik het wrak wel.
Laat idd maar eens horen wat je voor het wrak terug krijgt, ik dat er heel wat leden geinterreseerd zijn.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Man dat moet idd een klap geweest zijn. Nou blij dat je er zelf goed uitgekomen bent.

Grtz, Pagan
Afbeelding
pieterrademakers

verzekering duurt lang

Bericht door pieterrademakers »

Uit recente ervaring weet ik dat indien je verzekering belt ze stukken sneller zijn met een schadeexpertige bedrag. Daarna kan het nog even duren., omdat de verzekering de schadeformulieren moet hebben van alle betrokken partijen. Ook hiervoor geld: Bellen!! Anders kun je straks 3 maanden wachten op je centen.
Succes in ieder geval.
Groetjes Pieter
Plaats reactie