Rover 214 project?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
basbrink23

Rover 214 project?

Bericht door basbrink23 »

Beste allemaal,

Ik zal mijzelf even kort introduceren. Ik ben Bas, 18 jaar oud uit Driebergen. Ik ben al een tijdje lid hier maar dit is mijn eerste bericht.

Wij (eigenlijk mijn moeder ;) ) zijn thuis in het bezit van een Rover 214 Si uit '98. Mijn moeder heeft de auto al een aantal jaar en de auto heeft in deze jaren helaas niet al te veel liefde gekend van haar. Er zit inmiddels op een aantal plekken roest en er komen overal (soms beangstigende) geluiden uit. De auto zal binnenkort vervangen worden (APK komt er over een paar weken ook aan, waarvan ik al zeker weet dat de auto het niet gaat halen). Aangezien het de auto is waarmee ik mijn eerste zelfstandige kilometers mee heb gereden, met veel plezier overigens, heb ik toch een band met deze auto. Als de nieuwe auto er eenmaal is mag ik de auto hebben als ik wil. De auto echt rijden wordt te duur voor mij, maar het lijkt me super om er een soort projectje mee te doen. Daarom zit ik nu hier, ik zit namelijk met een aantal puntjes.
Ik heb er namelijk ten eerste helemaal geen geld voor. Ten tweede heb ik er geen plek voor momenteel. Ik vind sleutelen super leuk, ik weet er alleen niet genoeg van om een heel project te doen.

Het hele project is dus slechts een klein breinspinsel. Als iemand op dit forum echter een idee/voorstel heeft (of desnoods interesse heeft in de auto zelf) dan hoor ik het heel graag.
p@p@zs
MG-R Core
Berichten: 7163
Lid geworden op: vr jun 26, 2009 5:28 am
Woonplaats: Barneveld

Re: Rover 214 project?

Bericht door p@p@zs »

Je kunt 'm schorsen.. maar een plek om 'm te plaatsen is dan wel makkelijk..
Geen vage kennis/vriend/buurman/collega die wat weet? Als ie buiten komt te staan, deken op het dak en een zeil er over. En vochtvreter in het interieur plaatsen.
Sleutelen zelf ben ik ook geen kei in, maar soms kom je met nadenken en gewoon proberen een heel eind.
Plaats reactie