afstandbediening doet het niet

214 216 218 220 25
Plaats reactie
ron
MG-R Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: vr apr 29, 2016 1:36 pm
Woonplaats: Warmenhuizen

afstandbediening doet het niet

Bericht door ron »

Iemand dit al eens meegemaakt ? Sta ik ( voor de tweede keer ) bij het plaatselijke bejaardenhuis met m'n 25 facelift , wil hij niet op slot ! Nog niet zo'n probleem ,dan maar met de sleutel dicht.. maar openmaken lukt ook niet en starten al helemaal niet !(alarm doet het nog prima weet ik nu...al die oudjes staan gelijk voor het raam :oops: ) . Ik heb al een hoop rovers gesleten en de mk2 heeft nooit problemen , maar ik ga niet meer met mijn auto naar oma. Zal het komen door al die draadloze toestanden van het huis zelf ? Ik neem aan dat de mk2 ab's ook op 433 mhz draaien
Gebruikersavatar
MARTIN
MG-R Core
Berichten: 9046
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 4:27 pm
Woonplaats: in de loods

Re: afstandbediening doet het niet

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: als het een MKII is moet je de oorzaak waarschijnlijk in de bcu zoeken
Afbeelding
ron
MG-R Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: vr apr 29, 2016 1:36 pm
Woonplaats: Warmenhuizen

Re: afstandbediening doet het niet

Bericht door ron »

Bedankt voor het meedenken ! , maar hoe weet mijn bcu dat ik bij het bejaardenhuis sta ? :D .Ik heb voor de rest al bijna 2 jaar geen problemen met de auto . Ik heb wel es problemen gehad met een bcu , maar dat was jaren terug met een 200 . Ik dacht eerst een lege batterij van mijn afstandbediening , maar die doet het (behalve bij oma dus ) gewoon goed
Gebruikersavatar
MARTIN
MG-R Core
Berichten: 9046
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 4:27 pm
Woonplaats: in de loods

Re: afstandbediening doet het niet

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: nou van je huidige wagen kan je niet vergelijken met een 200.
Google maar eens op rover bcu pektron
Afbeelding
Plaats reactie